برگزاری جشن تولد با تم تولد جغد

تم تولد جغد

تم تولد جغد

جغدها حیوانات بامزه و دوست داشتنی هستن که انیمیشن ها و کارتون های زیادی از اونها ساخته شده. جغد معمولا نماد یک شخصیت عاقل هست که بقیه رو راهنمایی میکنه. استفاده از تم جغد میتونه فضای بامزه و شیرینی برای جشن تولد دختر خانوم ها فراهم کنه. رنگ هایی که معمولا برای این تم استفاده میشه صورتی، سفید، آبی، قهوه ای و سبز هست. این تنوع رنگ به شما اجازه میده تا با خیال راحت تری به انتخاب وسایل پذیرایی، لباس صاحب تولد و تزئینات میز و خونه بپردازید.

یادتون نره که فضا باید کاملا انیمیشنی و بامزه باشه تا بچه ها بتونن با تم ارتباط برقرار کنن. یک ایده خیلی عالی برای رسمیت بخشیدن به جشن اینه که مهمون ها رو با کارت به جشن دعوت کنید. حتما از کارت دعوت تم تولد استفاده کنید و از پدر و مادرها بخواید که در صورت امکان، لباس کوچولوها رو متناسب با رنگ های تم انتخاب کنند تا فضای تولد هماهنگی و جذابیت خاصی داشته باشه.

تم تولد جغد

تزئینات جشن تولد با تم جغد

برای تزئین میز کیک و پذیرایی از یک پارچه آبی فیروزه ای استفاده کنید که تا پایین میز ادامه داره و روی اون رو با ریسه های تم جغد که ترکیبی از رنگ صورتی با خال های سفید، آبی، سرخابی هست و تصویر بامزه ای از جغد روی اون چاپ شده تزئین کنید.

برای پشت میز تولد و روی دیوار از بنری با طرح تم جغد استفاده کنید و دور آن را به راحتی با تعدادی بادکنک پاستیلی یا لاتکس که رنگ های ملایمی متناسب با تم جغد دارن تزئین کنید و با این کار دیگه نیازی به بادکنک آرایی های پر هزینه نیست و در عین حال فضای زیبا و شیکی برای تولد دلبندتون ایجاد کردید. شما می تونید با قرار دادن بادکنک فویلی صورتی رنگ قلب کنار میز تولد جلوه خاصی رو ایجاد کنید و کلی عکس های زیبا و به یاد ماندنی بگیرید

تم تولد جغد
تم تولد جغد

برای سرو نوشیدنی دو راه دارید. یکی تهیه لیوان و نی با تم تولد جغد که برای بچه ها خیلی جذاب میتونه باشه و یکی هم تهیه آب میوه پاکتی و تزئین اون با لیبل های آب میوه پاکتی که چیدمان قشنگی رو ایجاد می کنه. اگه جشن شما در فصل های گرم برگزار میشه سرو بستنی در ظرف های دسر که با چسبوندن استیکر تم جغد روی آن تزئینش کردید یک انتخاب متفاوت و عالیه. پیش دستی پذیرایی رو با طرح تم تولد جغد انتخاب کنید که یک انتخاب عالی برای سرو کیک تولد هست اما در کنار دستمال های ساده یا خال خالی سفید و صورتی تهیه کنید علاوه بر هماهنگی و یکدستی جلوه تم تولد حفظ بشه. حتی میتونید بطری های آب معدنی کوچیک و خنک با تم جغد روی میز بذارید تا مهمون ها مخصوصا بچه ها هر زمان احساس تشنگی کردن به آب دسترسی داشته باشن. تاج با تم جغد برای بچه ها تهیه کنید تا خودشون رو جزئی از جشن بدونن و بیشتر بهشون خوش بگذره.

کوکی، کاپ کیک و کندی های تم جغد برای پذیرایی از بچه ها ایده بسیار خوبیه و باعث میشه این جشن برای همیشه در ذهن بچه ها حک بشه. بچه ها عاشق تنقلات هستن پس چه بهتر که پاپ کورن های مخلوط پنیری، کچاپ و سرکه نمکی رو در ظروف تم تولد جغد سرو کنید و بچه ها و حتی بقیه مهمون ها رو سرگرم کنید. تاپرهای بلند با استیکر جغد در ظروف پاپ کورن قرار میگیرن و تزئین قشنگتری به این ظرف ها میدن.

کیک تم تولد جغد

برای تهیه کیک خیلی روش های مختلفی هست. میتونید کل کیک رو به شکل یک جغد صورتی سفارش بدید که یک کیک فانتزی میشه که بچه ها میتونن باهاش عکس بگیرن یا اینکه کیک فوندانت سفارش بدید که تصویر یک یا چند جغد رو روی شاخه درخت طراحی کنند. فراموش نکنید که طرح روی کیک حتما باید همون طرح تم تولد باشه و از اونجایی که شما می تونید هر طرحی رو برای کیک سفارش بدید بهتره اول تم تولدتون رو انتخاب کنید و بعد متناسب با طرح تم کیک تولد رو سفارش بدید.

چندتا عکس خوشگل از کیک تم جغد هم براتون گذاشتیم تا بتونید ایده بگیرید و جشن تولدی خاطره انگیز برگزار کنید.

در انتهای جشن برای یادگاری و تشکر از حضور مهمان ها میتونید عروسک های کوچیک جغد تهیه کنید و در بگ های هدیه با طرح تم قرار بدید و به بچه ها تقدیم کنید.

از کجا تم تولد جغد را سفارش بدیم؟

در حقیقت، تمامی موارد و لوازمی که بهشون اشاره شد، داخل قسمت تم بزرگسال و تم دخترانه سایت «های تولد» موجود هستند. شما با انتخاب هر کدوم از آنها به تعداد لازم می تونید از قبل برای سورپرایز کردن فرزند دلبندتون به همراه دوستانش یک برنامه ریزی بدون دردسر و حساب شده داشته باشید.

 مجموعه های تولد به شما کمک می‌کند تا مشکلات تهیه و خرید سنتی لوازم جشن تولد مثل گذشته رو نداشته باشید و با صرف وقت و هزینه کم به راحتی تدارکات تولد فرزندتون رو فراهم کنید، هم چنین ظروف پذیرایی از جمله انواع شات ژله، جام نوشیدنی، بشقاب غذاخوری و … در بخش ظروف پذیرایی سایت «های تولد» قرار گرفته تا شما عزیزان با استفاده از این ظروف دغدغه شستن ظرف ها و یا شکستن آنها را نداشته باشید و بتوانید وقت بیشتری را در کنار مهمانان خود باشید.

adminhitavalod
ارسال دیدگاه