جشن الفبا کلاس اول

جشن الفبا

آشنایی با جشن الفبا

جشن الفبا یکی از مهم ترین و بزرگترین جشن های زندگی هر دانش آموز است که پس از پایان تحصیل در دوره اول ابتدایی برای وی در کنار دوستان و خانواده برگزار می شود. تقریبا اکثریت ما این جشن رو به خاطر داریم و خوب می دونیم که ماهیت اون چیه. همه ما خوب می دانیم که هدف از برگزاری این جشن عبور از یک مرحله سخت ولی مهم و حساس برای بچه هاست. چرا که با آموزش های پایه ای که در این سن و در این مقطع تحصیلی یاد گرفتن قراره که پایه های تحصیلی بعدی رو بگذرونن.

 مهم ترین بخش جشن اسم یا همون جشن الفبا به یادگیری حروف الفبا و خواندن و نوشتن مربوط میشه که در نوع خودش بسیار مهمه. اگر به عنوان خانواده یا مربیان آموزشی قصد برگزاری جشن حروف الفبا رو برای بچه های کلاس اول دارید می تونید از سایت های تولد کمک بگیرید که خاص ترین تم جشن الفبا رو طراح کرده و می تونید اقلام تزئینی تم مثل: بنر،تاپر بلند،تاج،ریسه و اقلام پذیرایی مثل: پیش دستی، لیوان، ظرف پاپکورن، نی نوشیدنی و .. رو با بهترین کیفیت تهیه کنید تا جشن رو هماهنگ و یک شکل بشه.

اشاره شد که جشن الفبا نیاز به یک سری وسایل تزئینی و یک سری وسایل پذیرایی داره. این وسایل پذیرایی چندان پیچیده نیستند. برای تزئین آب معدنی ها و یا آبمیوه های پاکتی شما می توانید از لیبل های تم جشن الفبا کمک بگیرید. همینطور استیکر هایی که برای جشن الفبا بر اساس شکل مداد و کتاب طراحی شدن برای پر کردن میز جشن و محیط بسیار کاربردی هستند. تزیین ظرف پاپ کورن یا شیرینی ها با تاپر بلند و تاپر کوتاه تم جشن الفبا کلاس اول هم برای بزرگتر ها و هم برای بچه ها می تونه جالب باشه. فراموش نکنید که برای رنگ و لعاب دادن به جشن تون می تونید از تاج تم رو برای تک تک دانش آموز ها تهیه کنید و بنر مربعی یا بنر مستطیلی رو پشت میز نصب کنید.

 
جشن الفبا

چه نیازی به انتخاب تم جشن الفبا داریم؟

تکرار جشن الفبا به اندازه تولد نیست. در واقع این جشن فقط یکبار برای هر دانش آموز برگزار میشود. بنابراین انتخاب تم جشن الفبا، تهیه شیرینی، آبمیوه و دیگر خوراکی ها از آن یک جشن همیشگی و خاطره انگیز می سازد. تم جشن اسم در عین سادگی اما کامل است و تداعی کننده همه ی چیزهای هست که دانش آموزان طی یک دوره تحصیلی با آن سروکار دارند. مهمتر اینکه کلیه موارد ذکر شده در بخش قبل با کیفیت لازم طراحی و چاپ می شوند. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده تم جشن الفبا را از سایت های تولد انتخاب کنید و خاطرات جالبی هم برای دانش آموزان و هم برای مربیان رقم بزنید.

چگونه با وسایل تزیینی جشن الفبا را برگزار کنیم؟

وسایل تزیینی جشن الفبا چی بودند؟ بنر، استیکر، کارت دعوت، تاج جشن الفبا، کلاه تم، ریسه! خب، با استفاده از هر یک از این موارد میتوان یک کلاس یا یک سالن تزیین شده کامل داشت. در وهله اول فراموش نکنید که آنها را به تعداد لازم سفارش دهید. پر شدن سقف و دیوار ها با ریسه ها و بادکنک های هلیومی ایده جذابی به نظر می رسد. استیکر ها را روی میز و کنار شیرینی ها قرار دهید تا از ایجاد فضای خالی بین لوازم و اقلامی که روی میز اصلی قرار داده اید جلوگیری کنید. حالا کارت دعوت ها را به تعداد انتخاب کنید و برای دانش آموزان ارسال نمایید. فراموش نکنید که تاج یا کلاه جشن الفبا بخش مهمی از این رویداد را به خود اختصاص می دهد. سعی کنید اگر مثلا 10 دانش آموز دارید به همان نسبت کلاه و تاج انتخاب کنید تا خود دانش آموزان یکی را انتخاب کرده و بر سر بگذارند و به قول معروف مشکلی از این بابت پیش نیاید. حتما بنر ها را به دیوار بچسبانید و سعی کنید آن ها را جایی نزدیک به میز قرار دهید که فضای جشن تان پر و بزرگ به نظر برسد.

وسایل پذیرایی برای جشن اسم رو چگونه انتخاب کنیم؟

ذکر کردیم که به جز وسایل تزئینی وسایل پذیرایی هم داخل این تم وجود دارن که شامل، قاشق، چنگال، کارد و کاردک، پیش دستی، لیوان، نی، لیبل آب معدنی و آبمیوه پاکتی، ظرف پاپ کورن هستند. تکلیف همه این موارد روشنه. اگه کوکی یا شیرینی های مختلف داشتید می تونید با کمک تاپر های کوتاه و بلند تزیینشون کنید. فقط کافیه اونها رو به صورت ایستاده داخل شیرینی قرار بدید. لیبل ها هم دور آب میوه و بطری آب معدنی قرار می گیرن تا ظاهر نامربوطی نسبت به مابقی اجزای تم و فضای جشن کلاس اول نداشته باشن. سعی کنید در این بین کاغذ رنگی و بادکنک ها رو هم همرنگ تم جشن الفبا کنید. رنگ سبز داخل این تم حرف اول رو میزنه پس ازش غافل نشید. اگه کیک سفارش میدید هم حتما رنگی رو انتخاب کنید که با رنگ اصلی تم یکسان باشه. اما در صورتیکه پخت کیک مثلا توسط یکی از والدین بچه ها انجام میشه انتخاب رنگ خیلی ساده تر صورت می گیره. برای این جشن حروف سعی کنید چیزی کم نزارید و همه اجزا رو با کمک همین تم تزئین کنید. اگه قرار بچه ها پاپ کورن بخورن حتما ظرف های مربوط به اون رو در تعداد لازم سفارش بدید.

مزیت های اصلی تم جشن الفبا های تولد چیست؟

تم جشن اسم یک خوبی و مزیت منحصر بفرد داره و اونم اینه که منحصر به دختر ها یا پسر ها نیست. رنگ اون همه پسنده و برای فضای کلاس درس یا مدرسه یا سالن اجتماعات بسیار مناسبه. های تولد تموم بخش های جشن الفبا رو در نظر گرفته و شما هیچ بخش از جشن رو بدون تزئین مرتبط با این تم نخواهید دید. بنابراین اگه جشن الفبایی در پیش دارید که در انتخاب تم و رنگ های اصلی اون دو دل هستید حتما به بخش تم جشن الفبا موجود در سایت سری بزنید  تا برای انتخاب بهتر تصمیم بگیرید. تمام اطلاعات لازم داخل سایت برای شما فراهم شده و می تونید با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان سفارشتون رو تحویل بگیرید. های تولد در کنار شماست.

adminhitavalod
ارسال دیدگاه